نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
سرخط خبرها

در فرودگاه‌ها ماسک بزنید | تاکید بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها

  • کد خبر: ۱۱۷۶۰۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
در فرودگاه‌ها ماسک بزنید | تاکید بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، طی بخشنامه‌ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال‌ها به‌منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه‌های کشور تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «حمیدرضا سیدی» اعلام کرد: این بخشنامه باتوجه‌به هشدارها، گزارش‌ها و آمارهای رسمی ارائه شده توسط مراجع رسمی در خصوص گسترش شیوع کووید ۱۹ و همچنین مشاهدات میدانی در سطح شرکت و فرودگاه‌های کشور مبنی بر افزایش ابتلای کارکنان به بیماری کرونا صادر شده است.

بر همین اساس مدیران کل و مدیران فرودگاه‌ها به استناد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از سوی مراجع ذی‌صلاح و با استفاده از اختیارات و ظرفیت‌های قانونی موجود موظف هستند حساسیت بیشتری نسبت به نظارت بر فرایند ورود مسافران توسط نمایندگان سازمان‌های مستقر و مسئول اعمال کنند.

در بخشنامه سیدی خطاب به مدیران و مدیران کل ستادی نیز بر اجرای اقدام‌های مرتبط در جهت رعایت همه شیوه‌نامه‌ها به‌ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ... در زیرمجموعه سازمانی تأکید شده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، باتوجه‌به این بخشنامه با کارکنانی که عادی انگاری کرده و الزام‌های مذکور را رعایت نکنند برابر ضوابط اداری برخورد خواهد شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->